جانم فدای حسین (ع)

جاوا وب

این سایت را حمایت می کنم

فروشگاه آنلاین

برنامه نویسی VB

جاوا وب

 
 


راه حسین، کوتاهترین راه رسیدن به بهشت است.

جانم فدای حسین (ع)



*((لطفا نظر بدهید ممنون))*

نظرات شما عزیزان:

علی جنتی
ساعت0:03---16 آبان 1392
سلام من لینکت کردم بی زحمت منو لینک کن. دمت گرم واقعا وبلاگت باحاله.
باید برم شکسته بند چون دهنم بیش از حد باز مونده از وبت پاسخ:ممنونم دوست عزیزم شما اختیار دارید حتما وب شمارو لینک میکنم بازهم سربزنید خوشحال میشیم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: امام حسین علیه السلام، محرم، ،
:: برچسب‌ها: جانم فدای حسین (ع), امام حسین, عکس مذهبی, مذهبی عکس, جانم فدای امام سوم, جانم فدای کربلا, عاشورا, کربلا, تاخدا راهی نیست, السفینه النجاه, ذکرحسین, باذکر حسین مردگان زنده میشوند, حسین جان, امامم حسین, امام من حسین, حسینی, سادات, ,
نويسنده : محمدرضادلاویز
تاريخ : چهار شنبه 15 آبان 1392